dimecres, 2 de març del 2011

Sabó exfoliant de Sal


El jabón de sal ,es un jabón muy diferente, es mucho más duro y al tacto es especial...
El jabón de sal nos aporta limpieza en profundidad, por eso funciona muy bien para pieles mixtas o grasas, que son las que tienden a tener impurezas y acné , y  al ser un exfoliante suave, también va de maravilla para el cuerpo, porqué deja la piel suave e hidratada, además de ayudar a activar la circulación, y eliminar toxinas...un masaje de jabón, para empezar a preparar nuestra piel para el verano

9 comentaris:

Smile Felt ha dit...

Ja saps si necessitaries probadora de sabons, a canvi et dono cangur per una tarda...

M'encanta la foto!!!
Bsts!!!

Unknown ha dit...

Nena!! doncs tracte fet!!

Moltes gràcies guapa!!

Narinan ha dit...

Es un dels meus preferits encara que apenes façi escuma. Deixa una pell super suau. M'agrada molt el teu!
Felicitats

Anna - atmosfera

Omar ha dit...

Una preciosidad.
Nunca hice un jabón de sal.
¿Conoces a alguien que me enseñe a hacer uno tan bien hecho como el tuyo?

Marta ha dit...

T´ha quedat molt bonic, jo no n'he fet cap, el teu te un aspecte precios.

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
orxatadexufacomplements ha dit...

Ideal per la meva pell!!!

Jordi Nogués ha dit...

Ostras, Mireia! Quin blog més xulo!
Ens ha fet molta gràcia veure'l; així estarem al dia de les novetats que proposes.
Molta sort, i petons

Lupe, Abril i Jordi

Lourdes ha dit...

Puc afirmar que va de conya, treu totes les pells mortes i la pell queda super suau. AHH nena si que fa espumaaaa.
Un petonet